fidito

Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

BIO!! :) :*

Av Edit Ell - 8 juni 2013 21:44

Hej hej! kom precis hem från stan där jag var på bio med brorsan och pappa! :) :) Den heter After Earth. Den var SÅÅÅÅÅ bra! Det handlar om Jaden Smith och hans pappa som spelar Katai och Cypher som är hmmm hur säger man trapped på svenska...? fångade! som är fångade på Jorden där allting och alla är "uppfostrade" till att döda människan! Det var nog den värsta men ändå den bästa filmen jag sett!!!!   den var såå hemsk för att det var ett otroligt fult monster i filmen... ;) :P Och eftersom jag är jag så är jag ngt av en fegis såå jag tyckte nog att den var lite läskig  //Filippa <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Edit Ell - 16 juli 2013 00:20

Heyy! Jag kom hem från Kroatien i Tisdags men jag orkade inte blogga förrän idah... Hehe:) Jag har varit med Edit idag! :* hehe vi är lite galna tror jag... Vi fyllde plastpåsar med vatten och Kastade på Herman och Alexander... Dem fick sin hämd.:( m...

Av Edit Ell - 19 juni 2013 18:04

Hej hej bloggen! Imorgon åker jag till Kroatien så jag kmr inte blogga på några veckor... Vi får hoppas på att Edit kmr blogga lite! :) // Filippa ...

Av Edit Ell - 17 juni 2013 16:54

tja tja har inte så mycket att blogga om så det är därför jag inte har bloggat på så länge hoppas ni har ett bra sommarlov att det har varit bra hitils :D herrå ...

Pix

Av Edit Ell - 13 juni 2013 15:37

here kommer lite bilder från lite olika håll                   hoppas ni gillade dem  hej då! ...

Av Edit Ell - 12 juni 2013 21:31

Hej! jag är jättelessen för att förr förra måndan gjorde jag det största misstaget i mitt liv! jag klippte av mitt långa hår och nu har jag så J***a ful frisy!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill inte har kort hår!!  // Filippa ...

Presentation


Vi är två tjejer som älskar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards